Παράταση μίας εβδομάδας: Λήξη υποβολής αιτήσεων έως 15 Ιουλίου 2024
Η Δρ. Μόχλα ειδικεύεται στο πολιτικό και ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα βασικά ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη μελέτη των κινήτρων και της συμπεριφοράς τμημάτων ψηφοφόρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δημιουργία και ισχυροποίηση μίας επωνυμίας στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και τη διερεύνηση της συμπεριφοράς διαφορετικών γενεών σε ζητήματα ηθικής στην κατανάλωση και την επιρροή του eWOM στην πρόθεση αγοράς.
Οι πιο πρόσφατες έρευνές της εξετάζουν τους παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία ισχυρού πολιτικού ονόματος (branding) για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των πολιτικών αντιπάλων με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ.
© ΠΜΣ «Μάρκετινγκ Αθλητισμού, Πολιτισμού, Πολιτικής»