Η υποβολή αιτήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 θα ξεκινήσει σύντομα
Αναπληρωτής Καθηγητής
PhD, Διοίκηση Επιχειρήσεων (Ειδίκευση: Διεθνές Μάρκετινγκ), Πανεπιστήμιο της Βιέννης (Αυστρία)
MSC, Επιχειρηματική Αναλυτική και Συμβουλευτική Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Warwick (Μ. Βρετανία)
BSc, Μάρκετινγκ & Επικοινωνία, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ειδικεύεται στο Διεθνές Μάρκετινγκ με εστίαση στη διαχείριση/ανάπτυξη διεθνών και τοπικών επωνυμιών και την επίδραση της παγκοσμιοποίησης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την ανάπτυξη ψυχομετρικών μοντέλων, το πολιτικό μάρκετινγκ και τις στάσεις των καταναλωτών απέναντι σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις.
Οι πιο πρόσφατες μελέτες του ανέδειξαν το ρόλο της προέλευσης μίας επωνυμίας σε σχέση με την επίδραση των εταιρικών σκανδάλων στην καταναλωτική συμπεριφορά και την εταιρική κερδοφορία καθώς και την ανάπτυξη τεχνικών για την αντιμετώπιση κρίσεων σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.
© ΠΜΣ «Μάρκετινγκ Αθλητισμού, Πολιτισμού, Πολιτικής»