Γιώργος Τσουρβάκας
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Καθηγητής
Ph.D., Μέσων Επικοινωνίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Master, Οικονομική Ανάλυση του Δικαίου, Hamburg/Stockholm/Linkoping Universities
B.S., Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
B.S., Κοινωνιολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Ειδικεύεται στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα έχουν να κάνουν με την κατανόηση του πως τα εργαλεία μάρκετινγκ επικοινωνιών επηρεάζουν θετικά τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Οι πιο πρόσφατες μελέτες του ανέδειξαν το πως οι κοινωνικές καμπάνιες και οι πράσινες διαφημίσεις επηρεάζουν τους καταναλωτές και πολίτες στο να αναγνωρίζουν μηνύματα και προϊόντα, να τα καταναλώνουν και να τα διαδίδουν.