Παράταση μίας εβδομάδας: Λήξη υποβολής αιτήσεων έως 15 Ιουλίου 2024

Ερευνητική επιτυχία του φοιτητή μας, Κωνσταντίνου Αλεξόπουλου

Ερευνητική επιτυχία του φοιτητή μας, Κωνσταντίνου Αλεξόπουλου

Αυτή η διάκριση αντικατοπτρίζει την αφοσίωση και την εξαιρετική δουλειά του φοιτητή μας καθώς και την υψηλή ποιότητα του Προγράμματος.

Είμαστε υπερήφανοι που η έρευνα του μεταπτυχιακού μας φοιτητή, Κωνσταντίνου Αλεξόπουλου, με τίτλο “Revolutionizing Formula 1: Unveiling the Impact of Virtual Advertising on Brand Visibility and Fan Engagement” έγινε δεκτή στο 12ο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ - International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Ηράκλειο της Κρήτης, 10-12 Ιουλίου 2024. Η έρευνα του, η οποία διεξάγεται σε συνεργασία με τη Δρ. Βάγια Μόχλα και τον Καθηγητή Γεώργιο Τσουρβάκα, Διευθυντή του Προγράμματος Μάρκετινγκ, επικεντρώνεται στην τεχνολογία της Εικονικής Διαφήμισης (Virtual Advertising) και την εφαρμογή της κατά τη διάρκεια των μεταδόσεων της Formula 1.

Η μελέτη εξετάζει το ποσοστό ορατότητας των εικονικών, διαφημιστικών πινακίδων (Brand Visibility) στη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης των αγώνων της Formula 1, και την πιθανή αλληλεπίδραση του κοινού με εξατομικευμένα εικονικά, διαφημιστικά μηνύματα.