Κυριάκου Μαρίνα

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Επίκ. Καθηγήτρια
Ph.D., Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

MBA TQM, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
B.S., Οικονομικής Επιστήμης, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Ειδικεύεται στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στον σχεδιασμό μάρκετινγκ, τη στρατηγική στόχευσης και τις πωλήσεις.  

Οι πιο πρόσφατες μελέτες της ανέδειξαν το ρόλο της στρατηγικής στόχευσης στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και τη σημασία της ευελιξίας στη διαδικασία πώλησης στο σύγχρονο περιβάλλον.