M.Α., Μάρκετινγκ, Kingston University
PgDip, Μάρκετινγκ, Kingston University
B.S., Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εστιάζει στο Διεθνές Μάρκετινγκ και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα στρέφονται γύρω από την επιλογή διεθνών αγορών και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ.
Οι πιο πρόσφατες μελέτες του αναφέρονται σε επιχειρηματικές αποφάσεων γύρω από τη βιωσιμότητας και τη σχέση ανάμεσα στο ESG και την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ, καθώς και των στρατηγικών ανάπτυξης τουριστικών προορισμών.
© ΠΜΣ «Μάρκετινγκ Αθλητισμού, Πολιτισμού, Πολιτικής»